søndag den 30. oktober 2011

Blogaward

Ihhh altså ... jeg har fået en Blogaward fra Mum22Boys. :-)



Det er Pia, der har to drenge, som gemmer sig bag mum22boys. Tusind tak for awarden, Pia :-)

En del af reglerne går ud på at fortælle 8 ting om sig selv og give den videre til 8 bloggere. De mere detaljerede regler er der en henvisning til her.

Jeg vil gerne give awarden videre til:

vinther-design Bag navnet gemmer sig min søde 'Søster' Merete, som også er gudmor til min søn. Det er Meretes fine kreationer til Birk, som har givet mig lyst til selv at gå i gang med at sy drengetøj.

vanflittig Bag denne blog gemmer June sig. June har fantastiske kreative evner, om det så gælder hattelamper, tøj eller andet!

her en af dagene.. Bag bloggen gemmer sig Ellen Kathrine og en masse flot strik og hækling. Og en blog med lidt ord og tanker bag.

Det blev kun til tre... men det er vist dét lige nu..

Og så skulle I have 8 ting om mig... dén var straks værre ...
  • Elsker at gå på jagt. Både naturen, spændingen og dét, at skaffe maden til fryseren selv.
  • Det meste af min arbejdstid går pt med at lave et lønsystem til ca. 7000 mennesker.
  • Fik min symaskine i julegave af min mor og far. Tanken var at sy stofbleer til min søn... Det blev også til nogle stykker, men med mængden af 'gennem-tisninger' blev det droppet.
  • Birk er nu kommet 'på stoffer' igen... men færdigkøbte stofbleer som sidder liiiidt bedre
  • Er gift med Bernd som har sine aner i Tyskland, men efterhånden snakker bedre dansk end tysk efter 13 år heroppe
  • Vi fik Birk i 2009. Jeg har aldrig kunnet få børn. Efter at vi havde kendt hinanden i ikke så forfærdelig lang tid, måtte jeg en dag gå ud og vække ham på solvognen
    'Sover du?'
    'Mmmmmm'
    'Jeg er gravid'
    '?!?!?!'
  • Har brugt rigtig meget fritid (før Bernd/Birk) på hundetræning; klikkertræning, rally, agility
  • Da Bernd og jeg mødte hinanden var den samlede hundebestand på matriklen ca. 6
  • Elsker mad og et (to...) godt glas vin (pyyh... nu begynder det at blive svært, kan man vist godt høre?)
  • Hmmm... bum bum... hvad skal jeg finde på....?
    Øverste ønske på 40-års ønskesedlen er en lillebror til Birk... :-)

2 kommentarer:

Ellen Kathrine sagde ...

Kære Pernille, 1000 tak for din award, den er jeg glad for. Jeg fik også en i sommers og har kun fået skrevet indlæg om det i kladde form, men nu er det vist på tide at få det skrevet. Spændende at du lige pludselig blev gravid, jeg krydser fingre for en lillebror, din mand og dig må jo passe godt sammen med gener og sådan noget :-) hav en god uge!

June Rothmann sagde ...

Hej Pernille :-)

Tusind tak! Jeg har dog fået awarden en gang, og kan simpelthen ikke diske op med 8 nye blogge igen. (Fandt vidt også kun 5 sidst)

Enten kan du finde en anden at give den til, eller også kan jeg sætte ind i det "gamle" indlæg, at jeg også har fået den af dig. Du bestemmer ;-)

Knus