søndag den 11. december 2011

Overraskelsen, julekager, stof og meget andet..

Nå, min overraskelse med en overlocker byttet for en spegepølse, viste sig bestemt at være en overraskelse.. Faktisk én af dem, hvor jeg, da vi hentede den, spurgte om vi ikke bare kunne lade den stå ... synes ligesom vi har rigeligt med ting i udhuset... "Nu skal du ikke være så negativ, jeg lover dig at du kommer til at ELSKE den".... "Mmmmmm.... ". Nu må vi se ... foreløbig står den i udhuset - om ikke andet, var der en ret fed lampe på bordet - og der står stadig en over-locker øverst på min ønskeseddel :-)

Igår gik med at lave småkagedej i helt stor stil. Jeg havde planlagt at bage igår, men havde samtidig også planlagt at langtidsstege en porchetta og de to ting går jo ikke helt i spænd med kun én ovn... Så al dej blev lavet og lagt på køl. Klejnerne kunne dog godt koges - og de var ret gode ... bortset fra lidt for lidt sukker, men så er det jo bare at dyppe i flormelis...:

Igår eftermiddags var Birk og jeg i Silkeborg og hente en stor pose stof, jeg har købt af Ellen Kathrine. Wauu, fedt at få et lille stof-lager... Jeg har absolut ingen anelse om hvad jeg skal bruge det til - men savner at have lidt på lager til lommer, hjelme og andre små produktioner...:

Og apropos stof, så faldt jeg i fredags over denne fede, fede juledug til 35 kr...:

I dag stod den så på store julekagebagning. Tror vi har rundet minimum de 600 småkager...

Og disse er allerede sendt afsted med pakkeposten til et par modtagere, jeg håber bliver glad for dem (desværre havde jeg glemt min telefon, så adresse blev ud fra hukommelsen ... og ikke helt korrekt, nummeret er skudt 13 ved siden af, så jeg håber den når frem alligevel...):

1 kommentar:

Merete sagde ...

Ingen grund til panik, søs.. småkagerne ER nået frem :)
En venlig sjæl havde rettet 3C til 16 C, så småkagerne ligger nu trygt hos mig - altså dem jeg endnu ikke har fået guffet. De er godt nok goe´ :)