tirsdag den 24. januar 2012

40

ENDELIG blev jeg voksen ... rundede de 40 år i dag - det skulle så markeres med en prinsesse-fødsel... så fremover er der altid flag på 'min dag' :-) Jeg har glædet mig længe, tænkt at når man runder 40, så bliver man nok lidt selvfed - på den gode måde -, lidt kold bagi - på den gode måde -. Nu behøver ingen længere fortælle en hvad man skal, bør og hvordan man skal disponere.
I dag har været en dejlig dag. Har haft fri og har været på jagt hele dagen med min mand og en god ven. Kun Bernd skød noget, så alt var som det skulle ;-) Men fantastisk vejr og skønt at være ude - der går nok et par dage før jeg kan gå igen, for det ene knæ er nu dobbelt størrelse af det andet, men sådan må det være ... når man er blevet så gammel ... ;-)
Fik jo en overlocker af Bernd for et par uger siden. Har også fået en lille kronhjort og et fint fint billede, som Sophia, Birk og Bernd har malet. Det skal nok pynte på mit meget hvide kontor. Har fået creme m.m. fra nogle kolleger, en fed Kähler stegeso af andre (gamle) kolleger, en jagt-rygsæk-stol af Michael (den blev indviet i dag), en vand-karaffel af Sophia og smukke blomster fra vores søde dagpleje. Billedspam følger... Dejlig dag :-)
Sjovt nok blev i dag også dagen, hvor jeg modtog pas/papirer på vores skønne (livlige) Ida og papirer på udbetaling af 4 år gamle medarbejder-obligationer... Pudsigt.

2 kommentarer:

Pia (mum22boys) sagde ...

Tillykke!!! Så var det jo dig, der var skyld i det smukke vejr. Lyder som en dejlig dag, håber også at resten af den bliver det ;o)

Ellen Kathrine sagde ...

Stort tillykke, super dag m masser af voksent :-) kan ikke lide at dit knæ svulmer op? Håber du har mulighed for at lægge benene lidt op den næste tid.