torsdag den 23. februar 2012

"Seje Pernille"...

Jeg var til svømning igår på 'voksne-vandskræk-holdet'.. Hver gang jeg fortæller om det her, lyder det af ingenting... Men for mig var det vildt grænseoverskridende at ligge og kigge ned på den bund, der var 420 meter under mig (ok, der mangler et komma... 4,20...), at lade mig trykke ned under vandet mens jeg ligger krøllet sammen i overfladen med hovedet under (har vi nærmest i alle tre kvarter) og kigge på vores instruktør dykke ned på bunden og IKKE bare poppe op igen som en prop... Jeg sagde; 'Der kan du selv se, man falder bare til bunds og bliver der...' Han sagde; 'hvis jeg tager dig med derned....' (det gør du ikke...!) .... '...så vil du bare poppe op på få sekunder'. '?' 'Jae øhh, altså fordi mænds muskelstruktur er anderledes end kvinders...' 'Du mener fordi vi har større/flere/mange fedtdepoter?' 'Ja' Så for en gangs skyld; HURRA FOR FEDTDEPOTERNE! :-)

Ingen kommentarer: