søndag den 29. april 2012

Syg weekend...

.. Og desværre ikke "Sy weekend". Har skrantet siden påske og havde det RIGIG skidt, da jeg kom hjem fra arbejde fredag. Lørdag kæmpede jeg mig igennem bagning af 5 rugbrød, afbrudt af hvile på sofaen. Rugbrøddene er til godnat-pølsebord til Sophias konfirmation på lørdag. Idag har jeg tilbragt dagen i sengn, kun afbrudt af ophold på sofaen sammen med dynen (og iPad'en). Jeg har ellers fire par bukser til Birk liggnde, som kun mangler opslag i benene og elastik i taljen... Havde håbet på at få dem syet, men øv. Imorgen tegner til at blive endnu en dag som idag :-( Jeg har bare ikke tålmodighed til at ligge syg i min seng... Måske er det derfor jeg aldrig kommer ovenpå, trods bunker af vitaminer?!

2 kommentarer:

Pia (mum22boys) sagde ...

Ja, husk nu at blive HELT rask denne gang - god bedring :o)

Pernille sagde ...

Tak :-) Ja, jeg PRØVER....